idag har jag lagat mat

 
hej ikväll har jag lagat rätt så god veggomat, är lite av vad man skulle kalla en nybörjare när det gäller att laga vegetariskt men det jag lagade idag var gott, bra gjort av mig. var och handla efter skolan till maten och det var verkligen jag och en blandning av 25åringar och 60+are så kände mig lite missplacerad men gick mest runt och ba hmm var finns bönor och hmm var finns basilika, hehe brukar bara handla godis, glass, pizza och pesto på ica. levde på pasta med pesto och pizza i typ en vecka när la familia var borta i några dagar i somras, det och singoalla/brago. det va goa tider

Kommentarer
Postat av: Alice Headman

Good job.

Svar: Tack.
Linnea

2014-01-23 @ 01:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0