vietnam, the last part

Efter sol, bad och landsbygd åkte vi till big city love: Saigon! Jag älskade det! Människor vi hade träffat sa att man behövde åka taxi för att ta sig någonstans, att det skulle vara kaos men det var verkligen inte så, vi gick överallt typ förutom dit vi inte hitta på kartan och visst att det var mycket motorcyklar/bilar men alla körde sakta så det var bara att korsa gatan like a true new yorker. 
 
Livin the vida loca på det här hotellet, jag har nog aldrig bott så fint på ett hotell. Det fanns folk som öppnade dörren och jag tyckte att det var lite jobbigt att dom skulle öppna åt en men samtidigt kände jag mig som typ en prinsessa. En dörrvakt såg så jäkla gosig ut så jag fick nästan lust att krama honom
 
The room. Ser ni sängen till vänster??!!! Den är som typ lika bred som en dubbelsäng + en enkel här hemma och det var största täcket någonsin till (och jag och Lucas lyckas såklart slåss om det på nätterna)
 
utsikt från hotellet
 
Notre Dame
 
 
lurre
 
En dag for vi till ett Cao Dai-tempel och Cu Chi-tunnlarna (det var i dom tunnlarna vietnameser bodde och slogs i under Vietnamkriget, hade inga bra bilder därifrån)
 
åååh kolla vad söt!
 
Nästsista kvällen for vi på en tur då man åker motorcykel i Saigon och äter massa vietnamesisk mat, det var verkligen jättekul!
 
massa goa grejer åt vi som t.ex musslor, vietnamesisk pizza och vårrullar
 
THE TRIP OF MY LIFE! Den här resan var verkligen så himla lyckad och jag njöt av den (nästan) varje sekund. Människorna är så vänliga, finns så mycket att se, VÄRMEN och liksom wowwowwow, me gusta mucho!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Efter att ha kollat igenom alla fantastiskt fina bilder kan jag bara säga:
WOW vilken resa ni måste ha haft!!! <3

Svar: Jaaa asså det var verkligen så jäkla bra! Längtar tillbaka varje dag
Linnea

2014-01-08 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0